30 napos könyvkihívás: 06.

9:53:00

Képtalálat a következőre: „book tumblr”

Guys! A kegyetlen szar nap nyilván nem erre az egyre vonatkozik, de az biztos, hogy még a MÁV is kitett magáért. Ezt azért nem részletezném. Az egyetlen jó dolog az volt, hogy matekon elhittem, hogy rejtett intelligenciával rendelkezem. Haha. Aztán megvettem a legújabb BRAVOt. És vége a sztorinak. 

Egy könyv, amitől szomorú leszel

Rögtön Julie Anne Peters vert szöget a fejembe a Ha ezt olvasod, én már nem leszekkel (pdf: nem találtam). Egyszerű tiniregényről van szó, mégis a tabutémák között kutathatod fel. Jelenleg éppen egy barátnőmnél van (brüühühü), de ha visszakapom, azonnal újraolvasom. Kevés olyan könyv van, amit ennyire szeretek. Egyébként ettől nem is szomorú leszek, olyan könyvem nincs, inkább megértő. Teljesen, totálisan, rohadtul, abszolút, nem tudom még milyen szó van rá, de ennyire érzem át a gondjait-bajait. Viszont a végén csak én nem jöttem rá, hogy meghalt-e vagy sem?

Fülszöveg:
Daelyn az iskolai kegyetlenkedések céltáblája, tele van lelki sérülésekkel, komplexusokkal. Egy sikertelen öngyilkossági kísérlet miatt nem tud beszélni, a némaság magánya veszi körül. Szeretne elmenekülni az iskolától, a szüleitől, az életétől Korábbi öngyilkossági kísérletei kudarcot vallottak, de miután rátalál egy honlapra, amely öngyilkosságot tervezők számára készült, már tudja: ezúttal sikerrel jár majd. 23 napja marad, hogy esetleg változtasson a döntésén. És rögtön az első napon találkozik valakivel: egy különös fiúval, aki barátkozni szeretne vele, aki segíteni akar rajta. Megkezdődik a visszaszámlálás.

You Might Also Like

0 megjegyzés