30 napos könyvkihívás: 07.

1:13:00

Képtalálat a következőre: „book tumblr”

Olálé, guys! Már egy hete írogatom a kihívást? Hűha. Az más kérdés, hogy sorba rontom el a kirakást, a netem sem javul, de hát ez ellen nem tudok sokat tenni. Bocsánat továbbra is érte.

Egy leginkább alul értékelt könyv

Nekem erről John Green Papírvárosa (pdf: xxx) jutott eszembe, mert eddig csak olyan értékelést olvastam róla, ami nem jött be. Hát, én nem tudom, ki hogy van vele, szerintem egész jó volt, persze jobban ki lehetett volna dolgozni, nem azt mondom. A lényeg, hogy mivel nem mindenkivel egyezik az ízlésünk, így csak akkor kaphatunk megfelelő képet bármiről, ha több helyen is utánaolvasunk. Mellesleg bele vagyok habarodva a srác nevébe. Olyan kisfiús, nem? Annyira... szorongatni való.

Fülszöveg:
Quentin Jacobsen egész életét azzal töltötte, hogy távolról csodálta a hihetetlenül kalandvágyó Margo Roth Spiegelmant. Így aztán, amikor a lány nindzsának öltözve kinyitja Quentin ablakát, bemászik rajta az életébe, és magával invitálja egy nagy fantáziával kitervelt bosszúhadjáratra, a fiú vele tart.
Egész éjszakás kalandjuk után új nap veszi kezdetét, s amikor Q megérkezik az iskolába, megtudja, hogy a mindig is enigmatikus Margo ezúttal valódi rejtéllyé lett. Hamarosan kiderül azonban, hogy vannak bizonyos nyomok, amelyek felderítése csak rá vár. Ezzel olyan csapongó kaland veszi kezdetét, amelynek során minél közelebb kerül, annál kevesebb tárul fel előtte a lányból, akiről azt hitte, jól ismeri.
A Printz-díjat elnyerő John Green azzal a ragyogó szellemességgel és izzó érzelmi őszinteséggel tér vissza, amely olvasók egy egész új generációját hozta lázba.

You Might Also Like

0 megjegyzés