30 napos könyvkihívás: 11.

11:18:00

Képtalálat a következőre: „book tumblr”

OMG. OMG. TIZENHAT ÉVES LETTEM. OMG. ÉS A MATEK NEM LETT EGYES, HÁRMAS! (infóból ötöst kaptam, de az mellékes) Jézus, az osztálytársaim is tök aranyosak voltak, és annyi minden volt mára (még mindig nem vagyok készen), de azért igyekeztem megírni a posztot úgy, mint a többit. Mostanában szinte semmi időm nincs, de ha már megígértem, akkor lesz 30 napos könyvkihívás. Muhaha.

Egy könyv, ami nagyon nem tetszett

Leiner Laura - Akkor szakítsunk (pdf: xxx). Állandóan ezt válaszolom, ha valaki megkérdezi tőlem, és az okát nem tudom elmondani. Egyszerűen nem az én stílusom, és a becenevek benne, hát... Borsódzik tőle a hátam. Úgyhogy inkább félbehagytam és ajándékba adtam. Az illető nem járt vele rosszul (de jól sem), úgyhogy már megérte.

Fülszöveg:
Szilveszter. A kötelező jókedv napja. Amikor muszáj bulizni. Lia és Norbi karácsony előtt szakítottak ugyan, de Szánkó szilveszteri buliját nem akarják kihagyni. Eszti és Csabi, a tökéletes pár, velük együtt indulnak szórakozni. Miután Szánkó bulija a város másik végében lesz, Lia bátyja, Szilkó vállalja a sofőr szerepét. De szigorúan csak az odaútra vonatkozóan. Csak aztán minden másképp alakul…

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Megértem, ez nekem szintén nem nagyon jött be... Pedig a többi LL könyv szerintem egész jó, bár a SZJG-nek a alapszituációját áttárgyalnám még az írónővel... De ez... Lia még Reninél is idegtépőbb.
    ÉS BOLDOG SZÜLINAPOT, CUKORBORSÓM <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, drága! <3
      Hát igen. Az SZJG heteik felétől nem is olvastam el, valahogy már nem bírtam idegekkel, kevés a tűrőképességem. :D A többi LL könyvet meg már meg sem merem venni, vagy netalántán olvasni :D

      Törlés
    2. Pedig szerintem a Bexi kimondottan jó *-* Én legalábbis odáig vagyok azért az arrogáns, egoista Nagy Márkért :D

      Törlés