30 napos könyvkihívás: 13.

10:44:00

Képtalálat a következőre: „book tumblr”

Guys! Képzeljétek el, ötös lett a fizika dogám, a föcim meg négyes! Tyűűűű, most már tiszta zseninek érzem magam. És még első matekra is beértem (hamarabb, mint szoktam), pedig késett a vonatom. No nem baj. Amúgy valószínűleg elcsesztem valamit, mert nagyon könnyű volt.

Kedvenc íród

Julie Anne Peters. Ő írta a Ha ezt olvasod, én már nem leszek-et, és egyszerűen fantasztikus! Nem tudom, ki mennyire szereti az ilyen tabu könyveket, de én odáig meg vissza voltam, mikor végre a kezeim közt tarthattam. Jelenleg egy barátnőmnél van, és szeretném már viszont látni, de azt hiszem, egy darabig csak álom marad. Az a baj, hogy rengeteg könyve van és már meg is jelentek (angolul), de mivel én sík hülye vagyok angolból meg sok másból, ezért nem olvashatom el. Kár érte. Pedig annyira szívesen kezdenék hozzá.
Sajnos pdf-et nem tudtam linkelni a HEOÉMNL-hez (milyen címe van, gyaaaa), én is sokáig kerestem, de végül feladtam, és úgy döntöttem, megveszem. És nagyon jól jártam vele, az az egyik legkedvesebb könyvem.

You Might Also Like

0 megjegyzés