30 napos könyvkihívás: 22.

1:03:00

Képtalálat a következőre: „book tumblr”

Guys, megújult a Félvérhercegnő, nekem nagyon tetszik az új design. Igaz, ismét nem én készítettem, manapság túl lusta vagyok az ilyesmihez, és nem is megy annyira. Nem baj, jó ez. Egyébként szeretnék belekezdeni Szabó Andi által készített Szivárvány-kihívásba, amit tegnap (vagy azelőtt?) osztott meg Facebookon és Ask.fm-en is. A szivárvány hét színeiből már egy megvan, a többit pedig igyekszem írni folyamatosan. Szerintetek ki az első páros? Ha ügyesek vagytok, simán észreveszitek. Mellesleg tudtátok, hogy Unfield Nyíregyházán dedikál tizenegytől a Media Markt-ban? Nyomás! Az én tesóim mennek, jómagam gondolkodok a dolgon, mivel nem nézem, felesleges lenne elmenni csak miatta. Habár azt mondják, JustVidman is ott van...

Kedvenc saját könyved

Ez nehéz kérdés. Ha borító alapján ítélek, akkor kapásból azt mondom, hogy Abby Glines, Te vagy a végzetem (pdf: xxx). Valamiért annyira szépen meg van csinálva, nekem nagyon bejön. Történet szempontjából egészen egyedi volt, úgyhogy akár még ezt is mondhatnám. A lány neve valami eszméletlenül tetszik. Van több része is, mivel egy sorozat része, úgyhogy majd pályázok rá valamikor, amikor kicsit több kedvem pénzem lesz.

Fülszöveg:
Mi történik, ha az ember nyomában van a Halál? Persze, hogy beleszeret.
Pagan Moore nem csapja be a Halált, hanem beleszeret.
A tizenhét éves Pagan egész életében szellemeket látott. Tudja, hogy azok az idegenek, a falon át közlekednek, mások számára láthatatlanok. Ezért úgy éli a mindennapjait, hogy nem vesz tudomást a bolyongó lelkekről. Ha nem adja a tudtukra, hogy látja őket, akkor eltűnnek. Ez csak addig működik, míg ki nem száll az autójából a tanév első napján, és meg nem pillant egy hihetetlenül szexis fickót a piknikes asztalnál álldogálni, aki őt bámulja szórakozott vigyorral az arcán. Az egyetlen probléma csupán az, hogy tudja: a srác halott. Nemcsak, hogy nem akar eltűnni, amikor úgy tesz, mintha nem látná, de olyan dolgot csinál, amit a többiek sohasem. Megszólítja. Pagant teljesen elbűvöli a szellem. Amit még nem tud, hogy elérkezett az idő, hogy meghaljon, és az az átkozottul helyes szellem, akibe beleszeretett, az nem csupán egy szellem.

Ő a Halál és készül megszegni a törvényt miatta.

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is imádom A Végzetemet ♥♥♥
    2017 év elején elvileg jön a trilógia befejező kötete, amit nagyon várok ;)
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj! Akkor lesz mire gyűjtenem A párválasztó sorozat mellett. :3

      Hatalmas ölelés,
      Brynn <3

      Törlés