30 napos könyvkihívás: 24, 25.

10:38:00


Képtalálat a következőre: „book tumblr”

Guys! Tegnap háromra értem haza, és fél tízig tanultam a történelmet, mert a tanárunk feladta pénteken, hogy kedden témazárót írunk. Ami amúgy kurva gáz, mert az öt napnak meg kell lennie, ez benne is van a házirendbe, de nem, a 4/10A. meg tudja tanulni, nem kell nekik öt nap, áááá. Kapja be.

Ma fél ötkor értem haza, és mostanáig földrajzot tanultam, de megérte, mert csütörtök-péntek nem leszek suliban (legalábbis nem tanulok). Muhaha.

Egy könyv, amit bárcsak többen olvasnának

Anne Frank naplója. Ajánlani tudom mindenkinek, nekem nagyon megérintette a lelkemet szívemet, pedig akkor még csak tizennégy voltam, mikor elkezdtem olvasni és befejeztem. Valamiért annyira féltettem Anne életét, amikor jöttek ellenőrizni a házakat, vagy amikor bújdostak, és szerencsétlen pont a felszabadulás előtt halt meg. Annyira... borzasztó, mégis valami fantasztikus. Végigkísérhetjük azt is, hogy Anne a naplója során mennyit fejlődik, és a végére kész írónő lesz belőle.

Egy karakter, akivel legjobban tudsz azonosulni

Daelyn lenne a választottam Julie Anne Peters: Ha ezt olvasod, én már nem leszek könyvéből. Mindig ezt hozom elő, de nem hazudhatok. Tényleg ez az, amit kapásból rávágok, ha valaki megkérdezi, mi a kedvenc könyvem, ki a kedvenc íróm, ki a kedvenc karakterem, kivel tudok legjobban azonosulni és a többi ilyen kérdést.

You Might Also Like

0 megjegyzés