30 napos könyvkihívás: 26.

11:49:00

Képtalálat a következőre: „book tumblr”

Guys! Én már azt sem tudom, hol áll a fejem, de tudok egyszerre designt (vagy legalábbis fejlécet) készíteni, készülni a másnapi vetélkedőre és beszélgetni. Kukkantsatok be egy hamarosan induló blogba, amit egy nagyon kedves barátnőm, Sofiaa Evans ír. (xxx) Ez egy fanfiction, de ne tántorítson el titeket ettől, ugyanis garantálni tudom az egyszerűséget, folyamatos olvasást és szép fogalmazást egyedi történettel. Most pedig, egy kis hirdetés után lássuk a kérdést (?).

Egy könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásod valamiben

Így hirtelenjébe nem jut eszembe semmi, de kicsit jobban belegondolva J. K. Rowling, Harry Potter és a Bölcsek köve könyvet mondanám, ugyanis az elindított bennem valamit, ami után jobban éreztem magam lelkileg. Ajánlani tudom nektek, mert csodás perceket és tapasztalatokat kaptam tőle, holott nem is sejtettem volna. Rowling annyira hitelesen és szépen fogalmazott minden mondatánál, hogyha kezembe vettem a könyvet, letenni nem volt szívem. Ha ilyen történetre vársz, Harrytől megkapod.

You Might Also Like

0 megjegyzés