Amikor három napot pótolsz, avagy 30 napos könyvkihívás: 14, 15, 16.

6:38:00

Képtalálat a következőre: „book tumblr”

Szerintem a legokosabb dolog az lenne, ha elbújnék. Olasz zenét hallgatok, hátha az megnyugtat, de egy mondaton kívül semmit nem értek, úgyhogy pff. Jó. Öhöhö, lehet nem járnék jól, ha mindenről mesélnék, úgyhogy csak annyit: újabb oldal került a menübe, ahol megnézhetitek, min dolgozom folyamatosan. :)

Kedvenc könyved a kedvenc íródtól

Mivel csak egyet tudok, ezért marad a Ha ezt olvasod, én már nem leszek. Julie valami fantasztikusan leírja, amit sokan éreznek, ezalól én sem vagyok kivétel. Sajnos pdf linket nem találtam a könyvhöz, de megéri megvenni. Először mindenképpen olvassátok el a fülszöveget.

Fülszöveg:
Daelyn az iskolai kegyetlenkedések céltáblája, tele van lelki sérülésekkel, komplexusokkal. Egy sikertelen öngyilkossági kísérlet miatt nem tud beszélni, a némaság magánya veszi körül. Szeretne elmenekülni az iskolától, a szüleitől, az életétől… Korábbi öngyilkossági kísérletei kudarcot vallottak, de miután rátalál egy honlapra, amely öngyilkosságot tervezők számára készült, már tudja: ezúttal sikerrel jár majd. 23 napja marad, hogy esetleg változtasson a döntésén. És rögtön az első napon találkozik valakivel: egy különös fiúval, aki barátkozni szeretne vele, aki segíteni akar rajta. Megkezdődik a visszaszámlálás.

Kedvenc férfi karaktered

Tütütütütütütütütü. Hát, talán Maxon herceg A párválasztóból, de lehet, hogy Newt és Minho az Útvesztőből. Még nem döntöttem el teljesen. Ha esetleg kedvetek támadna elolvasni a könyveket, A párválasztónak már van linkje az előző bejegyzések között, az Útvesztőt (pdf: xxx) pedig itt olvashatjátok.
Kedvenc női karaktered

Lálálááá, Daelyn és Hannah Baker. Daelynnek nem jut eszembe a vezetékneve, de ő a fentebb említett könyvből van, Hannah pedig a Tizenhárom okom voltból. Régebbi bejegyzésben megtalálhatjátok a TOV pdf változatát. Mindkettejük valamiféle nyomást gyakorolt rám az olvasás alatt, ezért is jutottak először ők eszembe.

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Maxooooom *--* A legfelső könyvet még nem olvastam, de elvileg nagyon jó, meg most te is ajánlottad... Hmmm, erősen gondolkodóba estem. De a női karakteressel, hát nem tudom, én már vagy 4 éve, ha olvastam a könyvet, de annyira nem jött be a dolog. Nem az én stílusom, DE azért örülök, hogy neked legalább tetszett :'))

    Pusszancs
    B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és amikor elírod a szerelmed nevét. Szóval.
      MAXON <3
      #mostmárhelyesenithinkso

      Törlés
    2. Haha :D Ez cuki volt.
      Huh, hát nem tudom, mennyire fog akkor ez a könyv bejönni, kissé depresszív hangulatú, és a gondolkodásmód sem a megszokott. Ha nyitott vagy mindenfélére, akkor neked csak ajánlani tudom. Én mindenesetre szeretem az ilyen könyveket, a feszültségoldó hatása valami nagyon jó :D

      #igenmostmárhelyesésomgMAXON

      Törlés