Angel from heaven - átírva

7:50:00

Figyelem! Első (borzasztó) ilyen próbálkozásom, remélem senkit nem bántottam vele!
Az eredeti művet, a Mennyből az angyalt Márai Sándor írta.
MINDENKÉPP ÉNEKELD MELLÉ A DALLAMOT, MERT AMÚGY TOTÁL SZAR. Köszi.


Mennyből az angyal lejött hozzátok,
vadászok, vadászok!
Hogy Pontiacba sietve menvén
lássátok, lássátok.

Istennek kardja, aki született
először, először,
Ő leszen néktek nagy segítőtök
valóban, valóban.

Mellette vagyon a fényes szárnya,
fekete, fekete.
Mocsok közt fekszik, homokban nyugszik Castiel, Castiel.

Meg is idézik őt Pamelával
azonnal, azonnal,
Kérdéseket vivén szívükben
magukkal, magukkal.

A kis Castielt egyenlőképpen imádják, imádják,
A nagy Úristent ilyen nagy jóért mind áldják, mind áldják.
(kivéve Deant)

You Might Also Like

10 megjegyzés

  1. ESKÜSZÖM KARÁCSONYKOR EZT FOGOM ÉNEKELNI!!!! ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tudd meg, ezzel hogy feldobtad a napom! ♥♥♥ Mellesleg, jöhetnének már a novelláid, drágaság! :D
      HATALMAS ÖLELÉS KÁPSZLUKEKAL! ♥♥♥

      Törlés
    2. SZERINTEM ÉN IS TUTO ASDGJHSLA

      Törlés
    3. LÉCI AKKOR HAGY SZÁLLJAK (LE, MINT EGY ANGYAL XD) BE. ÉN IS SZERETNÉK ÉNEKELNI TÖKÉLETES HANGOMMAL, MELY MÉG AZ ABLAKÜVEGET IS RIPITYÁRA TÖRIIIII. *---*

      Törlés
  2. Halihó Brynn!
    Borzasztó?...hát akkor én nagyon fogalom zavarban szenvedek ;)
    Ha a borzasztó azt jelenti, hogy megmosolyogtató, és nagyon jó és fülbemászó...és már is ez megy a fejedbe nem az eredeti pedig azt is imádom...akkor igen borzasztó :)
    Köszönöm, hogy megosztottad velünk/velem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága BezTina! <3
      Haha, köszönöm, hogy így gondolod, bár nem voltam teljesen biztos ebben, mikor közzétettem. Féltem a reakcióktól, mert annyira szeretem a sorozatot (még nem értem a végére xD) és Castieléket, hogy nem lehet figyelmen kívül hagyni semmiféle rajongást.
      Én köszönöm, hogy olvastad és ilyen véleménnyel vagy róla! <3

      Hatalmas ölelés :*

      Törlés
  3. Nagyon tetszett! *-* Őszintén nem egyszer felnevettem, de imádtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Haha, a szörnyűségtől?
      Ennek örülök, imádom a Destiel-fanok véleményét xD
      Hatalmas ölelés *-* :*

      Törlés
  4. Kivéve Dean-t XD Okés, azt hiszem imádom a blogodat ^^ Én is ezt fogom énekelni karácsonykor *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. xD *-* Juj, köszönöm szépen! Akkor már engem se hagyjatok ki, haha! :D

      Törlés