Könyveim Book Tag

12:02:00

Képtalálat a következőre: „books photography”

Guys! Egy rögtönzött, előre nem tervezett bejegyzéssel jövök, aminek a címe Könyveim Book Tag (aki csak szeretné, kitöltheti). Barbytól, a Kitablar írójától kaptam a kihívást, úgyhogy mussssszáj volt azonnal nekiállnom. Olvassátok tovább a posztot, hátha valami érdemlegeset találnátok benne!

I. A legrégebbi könyv a gyűjteményedben
Öhm... Első igazi könyvem Jay Asher: Tizenhárom okom voltja, melyről bővebben ki fogom fejteni a véleményemet egy bejegyzés során. Számomra ez mindent túlszárnyal, valószínűleg ebben az idő és az időzítés is fontos szerepet játszik.

II. A legújabb könyv a gyűjteményedben
Kiera Cass: Elit. Így bizony. Pénteken voltunk a városban (ugyebár falun, egy istenverte helyen lakok) és muszáj volt bemennünk egy könyvesboltba. A húgom megvette a harmadik részét is a Párválasztónak, de sajnos karácsonyig nem olvashatok bele. Szörnyű. (amúgy azóta elolvastam az Elitet)
III. Egy olcsó könyv
Nekem vannak itthon ilyen icipici, nyolcvan-száz oldalas könyveim, de sajnos már nem emlékszem a helyükre. Azokat régen olvastam, és anyukámé voltak, amíg le nem nyúltam őket. Talán itt az ideje visszaszolgáltatni. Azok nem kerültek sokba, úgy emlékszem. Az egyiknek valami olyasmi címe volt (vagy az a sorozaté?) hogy Te + Én.

IV. Egy drága könyv
Erről mindig G. R. R. Martin: Trónok harca jut eszembe, mert mindig eltervezem, hogy megveszem, de amikor meglátom, mennyibe kerül, sajnálok annyi pénzt kiadni érte. Talán megvárom a karácsonyt vagy névnapomat (március, pff).

V. Egy könyv, aminek férfi a főszereplője
James Dashner: Útvesztő trilógiájában Thomas-szal ismerkedhetünk meg. Én imádtam a könyvet és a filmet is, de néhol elütött a kettő. A könyvben is voltak dolgok, amik talán kicsit sokszor lettek leírva és semlegesen, de ez szerintem mindenütt előferdül. (nem, nem elírás)

VI. Egy könyv, aminek nő a főszereplője
Majdnem az összes könyvem ide sorolandó, de akkor már válasszak egyet: Helena Silence, Enigma sorozat. Az a kedvenc magyar könyvem, úgyhogy pár sorral lejjebb megint olvashatjátok ezt a címet.

VII. Egy könyv, amit gyorsan befejeztél
Kiera Cass: A párválasztó. Életem egyik legjobb könyve, és bűn lenne kihagyni. Én nem szeretem az elcsépelt romantikát, itt is van szerelmi háromszög, de annyira olvastatja magát, hogy az már hihetetlen. Ha eddig nem tetted, nyomás!

VIII. Egy könyv, amit sokáig olvastál
Leiner Laura: Szent Johanna Gimi. A hetedik rész felétől be sem fejeztem, pedig mindegyik könyvet megvettem. Amúgy rohadtul bánom, mert a mostani borítók jobban tetszenek, ráadásul egy csomó pénzt feleslegesen kidobtam.

IX. Egy könyv, aminek pocsék a borítója
PC. Cast és Kristin Cast: Az éjszaka háza sorozatának borítói nagyon-nagyon nem tetszenek. Számomra az egész túl misztikus, és oké, hogy vámpírokról szól meg ilyesmi, de fúúúh. És amúgy csak négy könyvig bírtam olvasni. A szerelmi NÉGYSZÖG nekem már túl sok (és ki tudja, mi alakult ki később?)

X. Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója
Colleen Hoover: Reménytelen. Amikor a könyvesboltokban járok, mindig megnézem és egyszer meg fogom venni, érzem idebent *a szívére mutat*. Egyszeren képtelen lennék ott hagyni a polcon, miközben ő vár rám, türelmesen vár, mást sem csinál.

XI. Egy magyar könyv
Ismét Helena Silence: Enigmája lenne a téma. A második részbe még mindig nem kezdtem bele, de ne féljetek, hamarosan azon is megpróbálok túlesni, és figyelmen kívü hagyom a fülszövegben előforduló ezer meg ezer sablont.

XII. Egy nemzetközi könyv
Legyen Stephen King: Joyland. Karácsonyra kaptam a húgomtól, és nekem nagyon tetszett. Oda vagyok az ilyen sztorikért és ez kapni fog egy-két pirospontot az értékelésénél. Ha te is szereted a horrort, SK-t és az írásait és még nem olvastad el, hajrá!

XIII. Egy vékony könyv
Zizou Corder: Charlie és az oroszlánok. Ezt egyszer anyától kaptam, emlékszem, utáltam, mivel akkoriban eszem ágában sem volt olvasni. Aztán kezembe vettem, elolvastam, és nem bántam meg. Már nem egészen tudom, mi lett a vége, de tetszett.

XIV. Egy vastag könyv
Cassandra Clare: Csontváros. Már itt van az ágyam mellett, (igen, megint alszok valakivel!) hogy őrizze az álmomat, ha esetleg gondok adódnának és Castiel elfelejtene rám pillantani az éjszaka. #trustCastiel

XV. Egy fikció
Ez talán J. K. Rowling: Harry Pottere lehetne, hiszen melyikünk ne akart volna világéletében a Roxfortba járni? Én még mindig várom a levelemet, de valószínűleg elkallódott. Az öcsémnek még van esélye, de ha ő elmehet, én kiverem a balhét.

XVI. Egy nem-fikció
Ally Carter: Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene öljelek. Ez már túlságosan is emberi ahhoz, hogy a fikció kategóriába soroljam. Jaj, nem akarnám újraolvasni.

XVII. Egy nagyon-nagyon romantikus könyv
Én olyanokat nem nagyon olvasok! De ha már itt tartunk, akkor legyen Stephanie Perkins: Anna és a francia csók. Ez volt életem egyik legleglegromantikusabb regénye, de A párválasztó is vetekedik a címért. A többi annyira nem volt olyan. Az utóbbit mégis imádom. Nagyon-nagyon.

XIII. Egy izgalmas akció vagy krimi
Ide sorolhatom J. K. Rowling: Harry Potterét ismét? Muszáj, ha egyszer csak ezekre tudok gondolni. Amúgy sem olvastam túl sok mindent, szóval majd frissítenem kell a táramat. De egyébként Cassandra Clare könyvei is kaphatnának helyet e címszó alatt.

XIX. Egy könyv, ami megnevettet
Cody Keplinger: The DUFF. Annyira nem voltam oda érte, de a poénok megállták a helyüket. Egyébként valami második rész-féleség menjelent a könyvesboltokban, pénteken vettem észre. Lehet, hogy már rég ott porosodnak, de eddig nem tűnt fel.

XX. Egy könyv, ami megsiratott
Nem szoktam könyveken sírni, de mivel láttam Barby írásánál, hogy Lisa De Jong: Amikor esik... könyve megsiratta, meg akarom venni, hogy hátha én is átélem ezt az érzést. Azt nem mondom, hogy nem szoktam sírni, mert de igen, szoktam, azonban azt csak akkor, ha senki nem lát és hall. Mondjuk este, Tumblr közben, és hallgatom a sírós számaimat. Na az már jobban megy.

Köszönöm szépen a kihívást, még egyszer írom, aki szeretné, töltse ki, én nagyon jónak találtam! A szekrényemet pedig igyekszem kiüríteni, hogy több könyv férjen rá, de valaki tömje meg a pénztárcámat is, kérlek! Arra nekem sajnos már nincs elég kapacitásom.

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Mennyi remek könyv ❤
    Én tegnap vettem meg az első négy Párválasztó részt, és alig várom, hogy elolvashassam őket!!
    Ha nem gond, kitölteném ezt a taget, és felfogom tüntetni, hogy innen vittem ;)
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gab! <3
      Igen, imádom ezeket a könyveket, de többet kéne olvasnom, hogy ne mindig ugyanazokat írjam az ilyen helyekre. :D
      Dehogy gond, vidd nyugodtan! :D

      Hatalmas ölelés,
      Brynn :*

      Törlés
  2. Jajj, Brynnem, nagyon cuksi lett, aztán ne legyél rosszcsont, várd meg a karácsonyt, ha már a drága hugicád megvette neked <3 (Bezzeg én mit kapok az öcséimtől? Lel.)
    Sok-sok könyvet még neked <3 :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Barby! <3
      Hogy ismersz te engem? Én, rosszcsont? Jó, igazából csak az tudok lenni. De ha már szerelmi bánatom van ezerrel, legalább a könyvek okozzanak örömöt. xD Az öcsémtől én se kapok semmit, nyugi :D
      Ó, valami hasonlót kívánok, bár előbb szerintem több polcot, hogy fel tudd őket tölteni :D

      Hatalmas ölelés,
      Brynn :*

      Törlés