Utazós tag

3:35:00

Képtalálat a következőre: „travel tumblr”

Guys! Üdvözlök mindenkit, ismét a rajta vagyok a GPS-en láthatáron, és meghoztam nektek egy újabb tag-et, amit mindenkinek ajánlok! Én Vixtől szedtem, már a címből is sejtettem, hogy nekem való. Ami a jövőhetet illeti, azt hiszem a vége felé várható egy #elsőélményekakorcsolyázássalkapcsolatban bejegyzés, valamint egy novella a közepe táján. A szerencsés pedig legyen aaaaaaaaaa... Firnament! Jej, Calum, te jössz! Ha egy kis ízelítőre vágysz, kukkants be a Munkáim > Fanfictioncity menüpontba és keresd ki a 5 Seconds Of Summer-t. Na de lássuk a taget!

1. Hol jártál, ahova bármikor szívesen visszatérnél?
London számomra mindig is egy ilyen hely lesz, mivel az egyik legkedvesebb városaim közé sorolnám. A másik pedig Rio de Janeiro. Nagyon sok embernek negatív véleménye van a Brazíliában élő emberekről, meg hogy mennyi ott a bűnözés, stb, én a körülbelül egy hetes ott tartózkodásom alatt semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Valami csodás volt.

2. Holnap indul a géped, hova utazol (a pénz most nem számít)?
Egyértelmű. Ausztrália. Ez a kedvenc földrészem, és ha tehetném, azonnal megvenném rá a jegyet és utaznék több tíz órákat, csak hogy eljussak oda. Egyszer mindenképpen szeretnék kimenni és megnézni az Operaházat, a korallzátonyt, és mindent kipróbálni, ami ott van. A tengeri herkentyűket ki nem állhatom, de ha már ott állnék Sydney-ben, esetleg Adelaide-ben vagy Melbourne-ben, ki nem hagynám.

Képtalálat a következőre: „travel tumblr”

3. Hogy szeretsz utazni: repülővel, vonattal vagy autóval?
REPÜLŐ. REPÜLŐ. REPÜLŐ. Imádok vele utazni, ha lehetőségem lenne rá, állandóan azzal mennék, még iskolába is. A fel- és leszállás a legjobb része a dolognak, számomra nagyon élvezetes. Egyszer tizenegy órát kellett egy gépen töltenem, és életem egyik legszebb pillanatai közé tartozik, ha erre visszagondolok.

4. Hova utaznál az ételek és a helyi konyha miatt?
Olaszország mindenképpen köztük lenne, de kíváncsi lennék például a finn, dán és norvég konyhára is. Vajon esznek szarvasokat? Jézusom, még belegondolni is borzasztó. Na meg miket ehetnek még? Oké, biztosan van szupermarket, kisbolt meg ilyesmi, de a nagy hidegbe tudnak termelni valamit?

5. Mivel töltöd az idődet egy hosszú út során?
Sosem utazom egyedül, így általában beszélgetek. Ha mégsem, akkor olvasok vagy zenét hallgatok, és tűröm, hogy a mögöttem ülő kisgyerek rugdossa a székemet. Már százszor megígértem, hogy megtanulom minden nyelven azt, hogy fogd vissza magad, mert lenyakazlak és azt nem köszönöd meg, de eddig még nem vettem rá magam. Ja, és a legfontosabb: alszom. Imádok aludni.

Képtalálat a következőre: „travel tumblr”

6. Miért utazol?
Régen szinte csak azért utaztam, hogy versenyekre mehessek a csapattársaimmal, azonban 2015-ben felhagytam a hobbimmal, mikor megkezdtem a gimnáziumot, így mentesültem a hosszas túrák alól. Most már csak azért járok ide-oda, mert meglátogatok valakit, esetleg meghívott magához. Ilyen az élet.

7. Mi a legjobb külföldi élményed?
Most nyáron voltam kint Londonban két hetet, és számomra az nagyon megragadt, hogy ott álltam az egyik Sainsbury's-ben és már húztam lefelé a vonalkódot az önkiszolgáló pultnál (valamiféle alkoholt, amit a nagyapámnak vittünk), a nagymamám pedig válogatott valami gyümölcsöt, hiába mondtam, hogy ne hagyjon egyedül. Odajött hozzám az egyik dolgozó, és elvette tőlem, hogy ne akarjam kivinni. :D Aztán csak sikerült elmondani, hogy nem vagyok egyedül, és nem nekem kell. :D

A másik pedig, amikor felszállt a repülőm Rióból. Ez még 2014 nyarán volt. Éjszaka történt, és annyira gyönyörű, mégis szomorú... A város egyik fele úszott a fényárban, a másikban sötétség honolt. Rettenetesen érezhető volt a társadalmi különbség.

8. Mi a legjobb dolog, amit külföldön vettél?
Van egy ingem, fekete-fehér-szürke és kockás, amit nagyon szeretek. Ezen kívül van egy Harvardos pólóm, amihez egy külön történet kapcsolódik. Keresztapámmal beszélgettünk az üzletben, hogy ha felvesznek a Harvardra, megbocsájtja, hogy nem a Londoni Egyetemre mentem. Miután elment és kettesben maradtunk a nagymamámmal, megsúgtam neki, hogy szerintem sosem bocsájt meg.

Képtalálat a következőre: „travel tumblr”

9. Mi az, amit mindig magaddal viszel utazáskor?
Fülhallgató, könyv, és ha befér, akkor egy kispárna. Mindig van nálam valami olyan cucc, amit otthonról hoztam, és lehet gyömöszölni, akár hisztitek, akár nem. Legyen az plüss, vagy takaró, kispárna vagy csak egy szimpla pulcsi erre a célra.

10. Mennyire számít nálad a luxus?
Igazából ez a része nem érdekel. Felőlem, ha bárhová kimennék, akár egy motelben is elaludnék, nem érezném úgy, hogy szükségem van egy ötcsillagos szállodára, wellnessközponttal és bárral. Ez hülyeség. A lényeg, hogy tudjak valahol aludni, kapjak kaját és én már boldog vagyok.

11. Voltál már cserediák? Ha igen, hol? Ha nem, hova szeretnél menni?
Sajnos még nem. Az iskolánkban van Holland-cserediákprogram, de oda is félek kimenni, mert annyira azért nem beszélem jól az angolt, hogy kibírjak ott egy huzamos (akár egy hét) időtartamot. A későbbiekben viszont mindenképpen mennék, mert nagyon jó dolognak tartom, és legkésőbb az egyetemi éveim alatt is ki tudok menni, ha hamarabb nem.

Képtalálat a következőre: „travel tumblr”

12. Mi a véleményed az egyedül utazásról?
Régebben halálra rémültem volna, ha azt mondják, hogy egyedül kell mennem és visszajönnöm Londonból, azonban most (idősebb fejjel) szívesen, örömmel teli vágnék neki az útnak. Nagy kihívás lenne és talán félnék egy kicsit, de mindenképpen megpróbálnám, akárhová is megyek. Persze, ha nagyobb nyelvtudással rendelkeznék, biztosan magabiztosabb is lennék.

13. Szoktál magaddal könyvet vinni? 
Mégis milyen kérdés ez? Naná! Egy, kettő, esetleg három mindig van nálam, hogy a rossz helyzetekbe, vagy csak szimplán az utazás során el tudjam magam foglalni valamivel. 

14. Spontán utazó vagy, vagy mindent előre megtervezel?
Igazából a kettő között. Van, amit előre megtervezek, de van, hogy csak úgy jön egy ötlet, és azt muszáj megtennem, mert itthon már nem lesz rá lehetőségem. Mindig is az az ember voltam (véleményem szerint), aki nem kapkodja el a dolgokat és szeret az utolsó pillanatban rájönni a megoldásra. Ha éppen kifelejtettem valamit a listából, nem fogok hisztirohamot kapni.

15. Melyik országba utaznál el szívesen az ott élők kultúrája miatt?
Ez nehéz, de szívesen ellátogatnék Afrikába, Mexikóba vagy Alaszkába, Japánba, Kínába, Svédországba, stb. stb. hogy minél több kultúrát ismerjek meg, és ne csak azokból tudjak "táplálkozni", amit eddig ismerek. Nagyon kíváncsi lennék egyébként az összesre, úgyhogy szóljatok, ha van olyan pályázat, amit biztos megnyernék, és mehetnék világot látni. Micsoda élmény lenne. :D

You Might Also Like

0 megjegyzés